utgång!

Igår så åkte jag då ner till staden, träffade mikkis, denise och emelie. Jag och Mikkis mötte upp mamma, fick pengar, wiho! Sen gick vi till gina tricot så jag köpte mina kläder :) Efter det så tog jag bussen upp till alex, vi bara tog det lugnt, såg tv och sånt. Sen gick vi ut en runda, handlade chips och choklad. Sen såg vi en film "The Love Guru". Haha, den var helt sjuk men mycket rolig :) Somnade vid två tiden tror jag.

Vaknade upp brevid älskling och sen åt vi frukost, sen satt han och spelade sitt jävla wow och jag kollade in i väggen. När han hade slitit sig från dator mös vi lite och sen tog jag bussen hem!

Hemma nu, mötte julia och kajsa ett tag. Kajsa ska åka till Afrika imorgon, så jävla orättvist och ja, vi är i svin kalla sverige. Haha, kajsas lillasyster vill inte prata med afrikaner..
Nu har jag börjat göra v mig lite smått, ska sticka på en fest på raus med ebba, amanda, jorme, osvosv.. Julia ångrade sig och ska inte med längre :O

Vet inte, kanske sover baby hos mig ikväll. Vi får se!
Puss på utgång, Hejsvejs!


Jag, julia, orkan, sammy & younnes.
Några vi mötte i turkiet 05.
sakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0