typ vaken

Igår blev det oväntat sent för mig, jag loggade ur datorn vid halv två? Sen satt jag uppe till fyra. Vafan? Jag låg och läste, kollade på V.I.P, så jävla dåligt alltså, och sen låg jag och skrev lite också. Håhå,jaja.

Vid denna tiden så har alla åkt till Skånes Fagerhult. Iman & Jason har hyrt hela Skånes och dit ska alla mina friends typ, festa och sova över där och sen festa igen. Fatta som jag vill med!! Men det är ju självklart typiskt att min mamma ska ha fest på lördagen, i mitten av hela kalaset. & Jag ska vara där och hjälpa till tillsammans med Emilie. Ack! Ja, jag hoppas iallafall att ni får det jättejätte kul, grattis på er!

Jag vaknade vid halv två idag och kände mig jätte bakis. Fattar inte varför, jag drack ingenting igår förutom en halv öl typ? Inte så mycket mer med den saken. Eller så håller jag väl på att bli sjuk, har fruktansvärt ont i mitt huvud iallafall.

Haha! Min syster och hennes två kompisar sitter därnere och tittar på en film, en barbiefilm, observera att min syster är 13. Det är en sån 3D film, så man har sånna plastglasögon på sig så tittar figurerna ut ur skärmen, ser rätt coolt ut, haha! 

Jaja, hoppas på något kul ikväll iallfall!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0