ojsan

haha oj
nu kommer det skrivas mycket tror jag minsann!

igår då.
jag slutade jobba, kom hem till mamma, kändes skönt, la mig ner och syftade litegrann. gjorde ingenting speciellt, sprang runt och lekte med min lillasyster Agnes och vi var jätteirriterade för att vi inte kom på alla de 7 dvärgarnas namn, men vi kom på det tack vare Danielle :) haha. Vid sex tiden kom Alex hit, trött som en liten gris för att han hade lanat med några kompisar hela natten. I princip så var det hej och sen sov han, haha. Han vaknade lite från och till ;p Klockan ett vaknade han och ville inte somna om, så vi spelade spel. Man skulle svara på frågor och så får man poäng, våra alldeles egna regler då. Han är jättetrög och tror att älgen är sveriges största rovdjur. Försökte förklara att en älg inte är något rovdjur, men han var bombsäker. Jag vann iallafall :)


<3 alexander nyakas.

Sen sov vi och vaknade vid ett tiden idag, åt "frukost". Först lite knäckemackor, sen sån värmemat och sen pastasallad från Gaioi. Min allra favorit! Sen fick han spö en omgång till på detta frågespelet. Observera att frågespelet är för 12 åringar. Sen åkte baby hem!

Då blev allting plötsligt väldigt stressigt! Klockan var halv fyra och jag skulle vara i stan halv fem och möta upp Olga. Jag stressade och hann med bussen, och mötte Olga. Missade bussen, vi skulle åka till Dalhem, en överraskningsfest för Marwa som fyller 16 idag :D Vi gick upp en snabbis på mc och tåg någon cheeseburgare. Sen åkte vi då bussen, väl framme mötte Ranja och Sara upp oss och vi kom sen till lokalen :)
Det kom mer och mer tjejer som var redo för att skrämma Marwa när hon skulle komma, haha hon hade ingen aning om detta. Först kom det in någon genom dörren och alla skrek "GRATTIS " och tog foto, men sen såg vi att det INTE var Marwa, haha så vi fick vänta lite till. Till slut kom hon och hon blev jätteskrämd och så söt är hon! :) haha. Sen så sattes det igång med full dans, så svettiga alla var, haha. Men det var jättekul, tårta och allting, massamassa godis, muuuums! :) Tack för det, jättetrevligt!


jag och olga :)

haha, ranja, jag, dajana & olga.

jag och ranja, olof palme lovers!

haha jag chillar!


Sen stack jag och Olga ner till stan igen vid åtta tiden, vi stannade inte så länge. Vi mötte saknade Marlene som hade suttit och väntat ett tag. Satt och pratade ett bra tag och sen tog jag bussen hem.

haha jag och marlene, mycket små barn, 1 år gamla?

jag och marlene nu typ, haha, ett år sen kanske :)

Tog foto på mamma när jag kom hem, hon behövde posa loss! Hon är nervös. Hon och Micke ska ha 40-års fest på lördag där jag och emilie ska servera och mamma vet inte vad hon ska ha på sig.
 Jaja, iallfall så stack jag hem till Julia, hon bor ju i princip granne med mig. Där var några flickor från hennes klass och också min saknade Danielle! Vi satt och snackade och när jag kom in genom dörren så var det bara direkt ner på knä, haha för dom höll på att göra någon pyramid, men det gick ju bra! haha. Jag åt lite rester,mmmtacos! Sen så bar det väg till stan, skulle på någon lokalfest med Amanda Emelie osv. Men det var ju lyckat! Det var någon illaluktande gympasal så det var in genom dörren och ut lika snabbt. Satt och snackade med Emelie ett tag och sen tog jag bussen hem :)


Trevlig dag, taaaaack pusss!

Kommentarer
Postat av: Olga Mirovic

trevlig dag yeah :D

2008-10-31 @ 10:54:25
URL: http://omirovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0