ofattbart!

helt ofattbart att jag kom upp i tid idag och satte mig på det jävla tåget till landskrona. Var framme vid nio, samma tid som jag började men jag kom iallafall först utav mig och pappa :) Började mata alla djur innan jag själv fick lite mackor i mig. Skoj! Sen var det bära in, väga upp, städa, prisa och fixa fiskar och hålla på.
Kom poliser och grejor, värsta läskigt, men det löste sig!
Slutade vid kvart i fyra och stack sen och handlade med pappa, och mina lillebrödrar, felix & jonathan. Felix hade haft maskerad i skolan så han var helt grön i huvudet, haha, HULKEN!

Ikväll så ska vi äta revben, ååååh så gooooottt!
imorogn blir det jobb igen klockan åtta och sen hem till helsingborg och träffa alex!

har inte varit här hos pappa i landskrona på jättelänge, känner mig lite dum. Men vi tar igen så mycket vi kan! :)
Imorgon så kanske jag och alex ska gå på bio på kvällen,vi får se hur det blir, vet iallfall att han vill se Max Payne eller vad det heter ;p

Senare ska jag kanske hänga med farmor min när hon ska gå på sin dans, line dance ;) haha får se om jag orkar!
Nu ska jag tvätta min lillebrorshuvud, han har det långt inne i öronen, ack!
hej så länge, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0