mysigt

Efter senaste inlägget så städade jag snabbt upp inne på mitt rum, och snabbt menar jag att jag trycker ner alla kläder i min mini byrå, krafsar ihop allting undersängen och går! Tog bussen ner till stan, mötte upp emelie och hennes kära storasyster Cindy! Stod och tog en paus utanför h&m. Sen lämnade hennes kära syster oss och jag o emelisan pallrade oss vidare till Gecko, där hon köpte sig ett par fina ringar, (rockringar typ) :O sen ner till mcdonalds, vad är ett besök i stan utan ett besök på mcdonalds? :) Någon cheeseburgare här och där skadar väl ingen!  Sen kom min alex och vi tog bussen, emelie hoppade av på stattena och jag och alex åkte vidare hem till mig. Vi har väl inte gjort så mycket mer är brottats, pussats, kollat på film, och ätit nudlar ofc!
Vi såg filmen "Brudens tärna" :O? kommer inte ihåg och orkar inte gå och titta. men den var bra iafl, var lite okoncentrerad eftersom jag låg och skrattade åt pinglan.

Alex stack för någon timme sedan och nu sitter jag och äter chips, pinnar och dricker schweppes. Det har blivit min nya passion, schweppes, så gottit!
Idag MÅSTE jag lägga mig i tid, en mycket tidig morgon för mig imorgon, fiffaaan. Ska åka hela vägen till min andra hemstad, landskrona, trot eller ej! Jobbar ju i pappas affär nu två dagar under lovet. Fyfan, börjar klockan nio så åker väl härifrån vid sju? Med tanke på att bussarna inte alltid går som man vill, just det. Måste minsann kolla upp det med. Nej ack och ve, nu har jag inte mycket mer på hjärnan.


FARVÄL!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Jaså - det är så det går till när du städar!!!

I knew it!!

2008-10-29 @ 00:10:33
Postat av: Maja

HAHAHA så ful mamma är :D

2008-11-08 @ 23:08:49
URL: http://fdv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0