LOV!

ååååå jag är så glad :) fredag i dag och det betyder HELG OCH LOOOOV.
så skönt det ska bli att vakna på måndag morgon och inte behöva ta bussen till skolan, jag lääängtar. Tyvärr kommer ebba åka till paris under lovet, men några partydagar hinner hon allt med ;)!

Kort dag i skolan idag, jag och ranja redovisade om olof palme, så orättvist, alla andra behövde bara göra det inför halvklass men vi proffs fick göra det inför alla. Som jag skakade, kunde typ inte hålla pappret. Värsta jag vet är att redovisa, och det är typ bara det vi gör (y)

Efter skolan stack jag hem snabbt, eller är fortfarande hemma, skulle egentligen ner till stan direkt och äta med alex, men han kom på att han var tvungen till att cykla hem i detta ösregnet, så vi bestämde att jag ska komma till honom lite senare :) Orkar inte utgång idag så det blir mys today och sen imorgon så blir det utgång med jullaan :)

Nu ska jag pallra mig ner till stan, ska möta mamma på konserthuset så jag kan få pengar så jag kan handla mina älskade efterlängtade kläder :D:D:D sen möter jag emelie, denise och mikkis och sen efter det så drar jag hem till baby :)

puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0