kalas

Idag så vaknade jag upp trött som en gris hemma hos Amanda på ättekulla :) Vi tog det lugnt ett tag och tittade på björn bröder, lika bra som vanligt, sen tog jag bussen hem till emelie. Hennes mamma fyller år :) Fast emelie var inte hemma än, så jag hjälpte till med dukningen :)

Sen blev det fruuuuktansvärt god mat och sånt. Jag och emelie gick och handlade chips, dipp, hattar och chokladpuddingen jackie ;p mätt, tjock och belåten! :D

Ska snart dra mig hemåt, tror jag?
träffar inte baby förräns onsdag, för imorgon ska jag till pappa och fotograferas med alla kusinerna för att farmor fyller år snart, så hon får det :p hon har ett på oss när vi var små så det blir lite skoj! Sen så ska jag jobba tisdag-onsdag i pappas/farmors affär, djuraffär för er som inte vet ;p  haha skoooj :(
Kommer hem onsdag eller torsdag och då ska jag träffa min älskling för jag saknar honom redan..

puss farväl!

Alexander Nyakas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0