håhå jaja

håhå jaja nu var jag minsann igång igen
tveksamt om jag egentligen orkar, förlåt
men måste skriva skriva skriva och eftersom jag verkligen inte har några alls roliga att skriva med på min msn, höhö, så får jag väll göra det någonannanstans tycker man :)

Idag så fick jag sluta tidigare i skolan, mycket mycket skönt, eftersom min grupp hade jobbat väääldigt flitigt :) sen kom jag hem och åt salta pinnar och drack schweppes. Sen skrev jag världens längsta inköpslista som mamma och micke fick åka och handla, vi har typ inte har något slags ätbart hemma på en vecka! Men nu är det fullt och fint i vårt kylskåp och det tycker vi om. Och Emelie? Vi har också inhandlat korvbröd :)

och för övrigt så är jag inte kines egentligen, haha varav mitt namn.
jag är inte det, haha bara lite typ.

Imorgon så kommer alex hit till moi, han ska väl antagligen försöka ta mitt rekord som jag nyss tog på dx-ball, haha dream on baby! har blivit mitt nya beroende. Alex & Dx-ball.
sen kommer det komma finare saker här med men det pallar jag ikke göra nu, för nu ska jag läsa lite i en sån tradig bok, städa och titta på desperata hemmafruar! 

kanske också lägger in lite bilder senare ifrån helgen
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0