godmorgon sunshine

ja, vaknade upp vid tjugo i ett, mamma skriker att jag är försenad till skolan, hoppsan, but noo, det är lov! :) ÄLSKA. sen så kom vi överens om tider och saker vad som ska hända idag. Sen stack hon och sen dess har jag varit ensam hemma, hon skulle till göteborg? Malmö? Jag vet inte. Har ätit viktväktarnas kycklig-pasta, såå god.

Har städat upp lite här hemma och ska snart bege mig ner mot stadens mittpunkt och träffa emelie, (evelina?) lämna kläder till emelie och lite så, kanske gå en runda? Sen kommer alex ner till stan efter att han har varit hos sin pappa också åker vi hem till mig :)
Som ni förstår så blev det ingen fotografering idag eftersom de har skjutit upp det till nästa vecka för att fotografen tydligen hade annat för sig. Imorgon blir det upp tidigt, jobb! Jobbar två-tre dagar i min pappas/farmors affär, en djuraffär, haha. Jag vet. you don't have to say it. men pengar blir det iallfall.

Nu måste jag skynda mig för att emelie är inte glader! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0