från helgens bravader

i helgen så var det då i fredags en tjejmiddag för att vår älskade denise linno har fyllt 16 minsann, minsann! Så vi var några tjejer, jag, emelie, isabelle, hanna, elise, kajsa, evelina, lisa, lovisa, matilda & mikkis som var där för att fira henne. Först så kom alla dit och det blev lite smått med dans och chips och allt gott stod redan framme och alla tog för sig. Sen blev det dags för mat, & gudarna ska veta att jag var hungrig!  denise hade då förberett en jättegod middag, fan vad jag åt ;D haha sen så dansades det en hel del & det inträffade ett par saker som inte behöver tas upp igen. Sen så blev det bäst, kvällens höjdpunkt! CHEESECAKE. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FYFAAAAN. ja, det var underbart kan jag säga iallafall!

Framåt kvällen så kom det mer och mer folk och sen till sist var vi rätt många ;p spelade pyramiden för fullt och glasen tömdes och fylldes på lika snabbt. Sen tog jag och några andra bussen ner till stan och då kastade någon omkring en kortlek med nakna brudar på, men jag fångade hälften så jag har en halv kortlek med nakna 70-tals flickor på om det är någon som är intresserad :)  Väl nere i stan blev det en snabb runda på Kebabhouse och Subway och sen hemåt!
Tack för en mycket lyckad kväll!


hanna på en liten hörna, isabelle & födelsedagsgrisen denise :)

haha nog mysig! Emelie i bakgrunden, evelina, lisa och främst kajsa ;)

gott vin!

jag och lisa njöt av cheesecake

isabelle & bagge, han lärde henne arabisk dans tror jag..

denna får avsluta! Grattis denise, hoppas du fick en bra kväll! :)

lördagen däremot såg lite mer annorlunda ut. Vaknade upp hemma med kläderna på från dagen innan, bakfull och likaså var min mamma som kom hem vid 05:00 efter varit ute på cantina och festat med sina arbetskompisar. ACK! sådan mor sådan dotter.  Well, satt bara hemma och mös och senare kom Emelie, vi satte igång en läskig video på youtube som vi inte vågade titta på och ingen utav oss vågade heller stänga av den, oops, så hon fick följa med mig och prata med mig medans jag duschade. Sen var vi 100 på att videon var slut så vi stängde av den. Sen blev det lite diskussion om en sak men sen så slutade det med att jag förfestade lite för mig själv här hemma och sen åkte vi ner till staden. Emelie åkte hem och träffade Omme och jag stack till en födelsedagsfest på Ättekulla för Luce har fyllt år, grattis på dig ;p Jaa, det var väl lyckat, stackars ebba, hennes saker blev stulna, mycket onödigt att göra något sådant! Men annars tyckte jag det var en trevlig kväll, sen vid halv två åkte jag hem och alex sov hos mig <3


random bild från festen på ättekulla, hittade den på någons bilddagbok.
Iallafall, Emmelie, Emelie, Amanda & jag.


Söndagen så vaknade jag upp med älskling och vi gjorde ingenting fram tills fyra? nej senare var det nog, fem kanske? Vi spelade lite dx-ball och sen så körde micke och hem till alex där vi åt nudel mat, mycket gott ;P sen tittade vi bara på tv och mös.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0