brandlarm åt helvete me dig

Idag så har jag varit i skolan som vanligt, på historian så tittar på filmen Arn som de allra flesta känner igen. Mitt i en spännande scen så sätts det jävla brandlarmet igång, nänä det är ju inte alls sällan det händer, VA!? Jaja, sen hade jag ebba och olga kul och filmade på bilden. Eller ja, ebba filmade MIG. haha, värsta falken jao :)

slutade 15:10 och satte mig och väntade på bussen. Väl på bussen satt Alex baby :) Vi åkte hem till moi och tittade på tv, haha pajasen försökte ta mitt rekord på dx-ball, PAHAHA han var typ 200 poäng ifrån, men naw :( han klarade inte det. ska höja ribban snart igen ;) Sen så kom även hans mamma med mat till oss, haha pinsamt :( vi är liksom hemma hos mig och då borde man ju ändå få mat här också tycker man? Nej, dom kommer med mcdonalds till oss, så vi sitter och äter på mitt pyttelilla nattduksbord. Sen knäpper vi upp byxorna och breder ut oss och tittar på simpsons & vårt älskade family guy. Tack för en mysig dag baby, för övrigt hade vi också hela två veckor idag, WOOOHOO :D haha

Baby åkte hem nyss, eller för en timme sen typ? Tittat lite på tila tequilia och så. Måste plugga lide och sen sova, kom dock i tid till skolan idag! :D haha.

LOV SNART <3
puss

bild från tidig sommar, jag och marlene vid stranden :) saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0