batman, kines & patte

idag så var det skolan som vanligt. Fast vi slutade mycket tidigare idag slutade halv ett när vi egentligen går till kvart i fyra typ :)  Så efter skolan så stack jag, ebba och olga ner till stan. Först gick vi in på Butterix, vi tänkte kolla in några snygga halloween kostymer ;) haha, vi hittade då ett par snyggisar men inget köptes. Träffade även på Julia, Micke och Kajsa utanför. Grattis Kajjan som fyller 16 idag! :) Efter det stack vi till Gina Tricot, vi blev kära i massa kläder direkt, ops! haha, ringde till mamma och tjatade lite och imorgon ska jag ner till stan och köpa dem, två kjolar, 3 trosor och en jättefin bh :) WHIOOO så längesen jag handlade kläder, WELLY LAPPY. Sen stack vi till Akademibokhandlen, Olga den pajasen köpte en miniräknade för 700 spänn :O aldrig att jag hade gjort det, tänk så mycket mcdonalds :O På tal om mcdonalds så gick vi givetvis dit en runda, skramlade ihop våra sista slantar och delade på en meny :)

Sen stack alla hem, men innan jag tog bussen hem åkte jag upp till GA och träffade alex i typ 10 minuter.
Nu har jag bara legat och halvsovit ett tag, ska snart göra mig lite nudlar :D:D

hörs.
puss!

jag & min kära classmate olga inne på butterix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0