yesterdaaayy

typ va
igår så var det fredag.
Då vaknade jag segt och kom igång väldigt segt. Men slutade med att jag, malin, emelie, alex, alex, amer, gucci & izzmo(?) typ.. vi stack hem till emelie iallfall och förfestade. Vi visste ingenting den kvällen så vi bestämde oss för att sticka till retro. Väl hos emelie så blev det litta för mycket vin! Pyramiden är inte bra :O Vi kom iväg därifrån vid tolv-tiden. Tåg båten över vid tjugo i ett, gick till retro ställde oss i kön men sen ångrade vi oss, dumma som vi är och åker hem igen! SKOJ!! Sen sov alex hos mig <3

vaknade upp med alex idag, helt sega var vi, somnade, vaknade, somnade, vaknade. Hela tiden. Sen så vid ett tiden? tolv? vaknade vi ordentligt och käkade frulle. Sen började jag fixa lite och så sen låg vi och mös ett tag sen så tog vi bussen ner till stan, han hem och jag mötte emelie. Vi skulle ju jobba på mammas fest idag. Vi tog tåget ut till Häljarp, stack till lokalen och wellwell, vi bytte om, haha hade vita skjortor och sånna höga svarta kjolar, vi såg ut som riktiga servitriser. Sen så fick vi förbereda och min mamma var lite onykter redan från början.
Det började komma massa folk och tillsist var dom typ 50-60 stycken. Åh herreguuuud så god maten var, trodde jag skulle dö. Sen så behövde vi inte göra så mycket mer, dom höll tal och jag fällde faktiskt någon tår! Och mammas tjejkompisar sjöng en låt om mammas gamla flammor, haha! Jättebra. Bilder kommer senare, min kamera är hos emelie, har tagit med mammas kamera.

Nu är jag hemma igen och klockan är elva, är ensam hemma idag ingen sover hemma utom jag så det blir bara att ta det lugnt. Lite tråkigt eftersom det är sista sena kvällen på lovet, men så blir det! Nu ska jag göra mig lite dricka och sen mysa med någon bra film,
pussenusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0