stockholm imorgon då jaddåååå

jaddå, mikket fint!
Nu är klockan nära midnatt och jag sitter och äter godis som har legat på mitt rum ett tag.. Skolan idag as usual, även vår kära vän olga som har varit sjuk ett bra tag is back! WIHO. Först matteprov, tjuhu va? Ja, gick väll. Sen var det klippa våra filmer men det tog så jävla lång tid att ladda in den, vi käkade och sen gick brandlarmet, som vanligt! Men detta varande längre och det var massa rök och sånt, Någon idiot hade börjat burna lite under hissen så det sprutade en jävla massa rök och skit. Jag kom på att min väska var instängd nere i källaren där det brann, toppen! Typ panik och pratade med en massa lärare, men jag fick den iaf. Sen så fick vi sluta, tjolahopp! :)

Åkte till alex, lekte med hans gulliga kisemise och kollade på en skitkass film "the happening". Trodde den skulle vara sån bra men det var den INTE!  Sen så käkade vi och tog det lugnt, sen skjutsade Micke oss hem till mig där vi tog det lugnt ännu mer och tog massa fula bilder men alex har raderat dom bajs.

Alex och jag tog bussen vid nio, jag åkte till väla och han hem.
På väla var det sent öppet och det var rea och sånt, haha, miniräknaren i högsta hugg! Men jag köpte ingenting, sparar mina pengar till Stockholm! Josefin Julia Jag och Danielle fikade lite och sen körde Filippa oss hem, Julias syster, övningskör, mycket duktig! :)

Imorgon blir det stockholm för hela slanten!  WIHO. ska kila bort till julia vid kvart över åtta med min lilla resväska och sen bär det iväg, tjolahopp! Kommer sakna baby, men ja, vi ses sen ju :)

Nu ska jag slänga ihop lite kläder och sen duscha! SO LONG!
tillbaka på söndag  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0