skoltrött

alltså jag får panik! jag är så frukansvärt skoltrött så det finns inte alltså. Jag somnade alldeles för sent och sen så går jag upp alldeles för sent också, så jag kommer försent till skolan och blabla. det är som en ond cirkel typ. SÅ jobbigt, känns helt värdelöst att gå i skolan.

nej huuuvale
idag var det iallafall ett rätt någorlunda soft dag i skolan, vi började 9 kollade på filmen "totsi". jättesorglig men idioterna i min klass skrattar hela tiden vid fel tillfälle, så det blir inte så mycket tårar. Sen så var det estet/bild i nån timma sen slutade vi, så nu klockan 13:00 är jag hemma. Tur som fan att mamma var hemma under lunchen annars hade jag stått här i detta jävla oväder. Regn och bara blåser, fyfan.

Nu ska jag ta mig i kragen och sätta fart och plugga lite, inte så mycket men så att det blir färdigt iallafall!
ska kanske ut senare och träffa emelie & mikkis eller så får vi se..
jalla puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0