skolan sygr kyk

idag så var det skolan som vanligt, tjo faderittan!
hem, pluggade järnet, fyfan, känner mig bra. mysig kvällsmat med mamma, micke och syster.
sen städade jag mitt rum och dammsög :O:O:O micke gjorde det men det gjordes :)
Sen mina vänner, så har jag även fått en dator på mitt rum, WIHOHOOHOHOHO :D
gissa vem som kommer bli överlycklig? Jo.. Alex! haha.
Nej men jag är jätteglad och det funkar fint och ser nice ut! :)

Sen har jag bara pluggat som sagt, segt..
MEN.. FREDAG ÅKER JAG TILL STOCKHOLM!
:D:D:D:D:D:D:D

måste även berätta om en sak som hände i skolan igår, eller hände och hände.. haha. vi satt i matsalen, jag ebba, anna, jaquline och sandra. Ebba sitter och äter från min mat som hon alltid gör (!!!!!!!!!!!!!!) men denna gången var det även anna som inte kunde låta bli att fingra så jag tar min sked och ska "slå iväg" ebbas. Då stänker den dagens goda soppa upp i anas ansikte, inte alls mycket, hon fick bara några få stänk. Jag ser henne i ögonen och reser mig upp redo för att springa med anna kines tog tag i min våldsamt och jag fick två kraftiga smällar i ryggen, typ aj? hahaha! Lite senare vänder jag mig och och sitter och pratar med Linne, så känner jag bara att jag blir helt blöt i trosorna/byxorna. Jo, min kära vän/syster anna hällde ett gals vatten rakt ner i byxorna på mig. HUVALE! och dessutom så hade jag ljusa jeans på mig så det såg inte ut som vatten iallafall..
Så jag fick gå runt och dra ner min tröja så långt det gick, haha fack juuu anna, tror jag har bild på de.. haha, ebba the master tog bild. Kommer in sen kanske! :)

Nu har jag nyss kollat Grey's, just pure love!
puss!


mina älskade småsyskon! Agnes och sixten.
Här är dom i sina kärleksfulla dagar..
En utav de få :) haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0