så trött

idag så stack jag till skolan och ja, gjorde vad? ingenting, längsta dagen idag, har varit superövertrött och lekt E.T och ritat gubbar på min tunga som smakade skit. Ebba har väl i stort sett bara filmat mig hela dagen och Olga har fnissat. Typ.. Efter skolan så stack jag ner till stan, med olgis! Käkade fort och gick sedan upp mot Butterix! JADÅÅÅÅ haha. Tycker det finns jätteroliga saker är inne. hittade såna coola saker som jag iafl ville köpa men jag hade inga pengar till det! ack, men jag ska köpa det en vacker dag det lovar jag!

sen så tog vi det lugnt ett tag och jag tog bussen hem, super trött. Somnade på bussen, haha. Vinglade hem och somnade från och till i en timme typ. Har inte ätit någonting så nog göra det snart.

Nej, tjoflax farväl!
puss <3

ALEXANDER JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer
Postat av: Felicia

men snyggingar :D haha

2008-11-11 @ 17:02:13
URL: http://minifelle.blogg.se/
Postat av: Deenko

HAHAHAHAHAHAHA!

GUBBAR PÅ TUNGAN OCH DE SMAKA SKIT :P

Vilket liv :D

2008-11-13 @ 22:22:59
URL: http://deenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0