PLUGGISEN!

håhåjaja!

Idag så slutade jag skolan vid halv två, jag och anna stack ner till stan snabbt och fixade några saker och sen gick vi till annas kära jobb,tasty house.  fisk? haha.. Hon jobbade slitigt och jag satt och njöt av glass och varm choklad som hon bjöd på, dock så tål jag inte glassen. För er som inte vet så är jag jätteallergisk mot frukt som jag brukade frossa i innan. Fattade inte från början varför det kliade så mycket och varför jag fick utslag men sen kom vi på att det var frukt, tyvärr! så hemskt, men ändå. Äter godis istället.. :O

Satt på tasty house till fem? två timmar drygt. Pluggade, skrev klart min bokrecension som ska vara inlämnad imorgon! Feeels goooood :) 
Skulle egentligen träffa baby idag men han håller på att fixa med sitt rum, ska få massa nya saker och säng och sånt, en sån jättestor säng, mysigt! :D men kanske hinner sticka dit en snabbis, beror på när han är klar :)

Nu sitter jag här och lyssnar på musik på min mobil för att har inget ljud på datorn, tyvärr!
Hela familjen är borta, undrar var dom har tagit vägen..

hörs senare
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0