oj sorry

har ej skrivit på ett tag
pallar ej.

fredag: skolan, gick hem till emelie efteråt, där lina och mikkis också var. Åt lite lax och tittade på tv och snackade. Lina fixa mina ögonbryn, tack! Åkte hem lite senare där pappa hämtade upp mig och maja och körde till landskrona. Vi åkte direkt hem till Reneé och Matilda, pappas kompisar. Vi åt tacos och kelade med alla deras mysiga djur och tittade på filmer "Taken" Riktigt bra film! Åkte hem till pappa efteråt där vi kollade på komedin "Tropic Thunder". Fyfan säger jag bara, hade förväntat mig så jävla mycket av den filmen men det var fan något av det värsta jag sett. SÅ JÄVLA TRÅKIG!!!
jaja. Somnade och upp tidigt dagen efter för att gå till öppethus på skolan.

lördag: Öppet hus, så tråkigt. Mamma och Micke kom på besök, typ hej enda föräldrarna!  Snackade lite med min falska lärare och efteråt så stack jag hem till alex vid 12:00. Jättetrött så vi somnade typ bara och senare skulle han till några kompisar och jag till ebba och sen skulle alla på samma fest. Men festen blev inställd och jag och ebba tittade på Madagaskar hemma hos henne. Fick även supergod fisksoppa! :)  haha ebba du är så bra.

Sen åkte jag hem till alex igen, var där vid halv tio, vi kollade på film och mös sen sov jag där <3

söndag, vi vaknade, käkade jag åkte. Stack till anna baby och bara myst. Lawio baby!

Sova nu, tjollafaj skolan.
imorgon - alex
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0