oj minsann!

nu måste jag skriva loss lite snabbt. Min dator på min systers rum som jag också använder har blivit helt knäpp! Internet fungerar på den, eller rättare sagt msn, men man kan inte gå in på några hemsidor, därför jag inte har kunnat blogga!
Men mamma har köpt en router eller hur det stavas till en dator vi har här hemma som står på mina småsyskons rum som de spelar spel på, men nu ska den flyttas in till mitt rum :) toppeen!

Mamma köpte även en miniräknare till mig idag, bugar och tackar!

I söndags så stack jag ner till stan med emelie, vi gick direkt till en kinaresturang och satt och proppade i oss. Så såg emilie alex utanför  ;p han var ute med några kompisar så vi sa hej snabbt :) Sen så gick jag och emelie vidare till vårt gamla ställe, LASERDOME! Fyfan vad vi var där mycket innan, inte för att spela laserdome utan för de spelen som finns där. Bilar, Basket, Flipper, Skjutspel men vår absoluta favorit var ju absolut DANSMASKINEN! men! :O Vi märkte att dom hade bytat ut den mot en nyare verisonen, som jag kan säga att det var inte lätt. Vi kunde inte hålla takten, vet inte om det beror på maskinen eller på oss men det gick iallafall inte! haha, sen gick vi till tasty house och köpte majsost och sen åkte vi hem :)

I söndags natt, natten till måndagen, då skolan började, så kunde jag inte sova. Vet inte varför faktiskt, skitstörigt var det iallafall ;p Stängde av datorn vid ett-två? Låg i sängen och kollade på tv, försökte sova, räkna får och allt men det gick inte. Klockan blev fyra, fem och sex. Bara läste, ritade, städade, pluggade och tittade tv. Sen plötsligt var klockan sju och jag gick upp för att gå till skolan, TOPPEN! var helt speedad i skolan, trodde jag skulle somna men istället var jag helt pigg som om jag hade druckit 16 koppar kaffe. (Gillar inte kaffe men ni förstår poängen!)

Efter skolan så åkte jag hem till baby :) Vi kollade på en film.. Är sämst på filmnamn, men kan skriva in det när jag kommer på! Den var rolig iallafall, vi skrattade mycket. Jag somnade lite från och till, var skit trött!. Alex har också fått en liten kisse-miss, en liten kattunge :) Skitsöt, vit och grå och heter Ella :D, fast jag är allergisk mot katter.. men jag överlever iallafall tror jag!

Idag (tisdag) så var det skolan och jag var banne mig i tid idag igen. Bara softa lektioner idag men imorgon, fifan då går vi till kvart i fyra, så jävla segt så det är sjukt. Franska imorgon också, det värsta på hela veckan, förlåt, men jag avskyr verkligen franska! & imorgon måste jag också plugga som ett djuuuur, matteprov på torsdag och även redovisning på gymnasieintroduktionen. Fast det enda min grupp har kvar där är att klippa ihop videon som vi har filmat, men det ska nog gå!

Efter skolan så stack jag hem till Emmelie Larsson tillsammans med Ebba och där var också Emelie Bokis :) Vi tog det lugnt, snackade och så, och min kära vän Ebba noppade mina ögonbryn, jag bugar och tackar även om jag blev helt svullen! haha, hon knipsade sönder mitt skinn typ ;p
Sen så gjorde jag v mig snabbt och stack ner till stan vid femtiden, tog bussen tillsammans med min lillasyster till Landskrona, idag skulle vi fotograferas!
Åkte till pappas mysiga djuraffär och sen så stack vi till han som skulle fotografera oss, lämnade av Chiefen snabbt också hemma. Chiefen är farmor och farfars ena hund som vi passar nu när dom är utomlands :) Ducat är hemma hos min faster :p
Vi fotograferades och bilderna blev jättefina. Anledningen till att vi tar dom är för att min farmor fyller år på torsdag och hin har en gammal bild på oss från, hmm? nio år tillbaka tror jag. En sån gruppbild, haha som den ser ut! Jag gråter på den för att pappa inte var med och min syster gråter för att jag gråter och mina kusiner ligger huller om buller för att de var nyfödda så de kunde inte sitta upp än, haha gud!
På det vi tog idag så har vi även utvecklat skaran med tre stycken killar till, Emil (kusin), Felix (bror) och Jonathan (bror). Denna bilden skrattar alla iallfall! haha.

Sen åkte jag hem med maja igen efter mcdonalds med pappa. Vi hade jättekul på bussen, jag hade mp3 och så skulle hon gissa vilken låt jag dansade till, hahaha. Skoj!

Nu ska jag gå och lägga mig, gonatt ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0