mysigt!

jag kan ju börja inlägget med bilder på mig och amanda sedan lördagen.


haha de två var nog de enda som var någorlunda anständiga nog för att visas här!

söndagen då, så vaknade jag upp här hemma hos mig med alex, vi gick upp, åt makrillmackor till frukost och spelade uno tillsammans med min lillasyster och hennes kompis. Lille siggesixtenman hade också fått sig en söt spindelmannen dräkt med inbyggda muskler, haha. Efter att jag vunnit i uno ett par gånger (höhö) så tog vi vårt pick och pack och drog oss hem till honom :)
Väl framme så tryckte han i sig en bit kebab också, haha. Vi kollade på två filmer, Final Destination 2 och 3. Ettan såg vi för ett par dagar sen men vi kom båda två överens om att först var 3;an bäst, sen ettan och sist tvåan! men, ja, vi gillade dom!  sen så mös vi bara hela dagen och gjorde nästan ingenting, kollade tv och han spelade wow, haha. låter så fel men jag lät honom, eller så, för han är tydligen "tvungen" till att vara lvl 80 tills onsdag?

Måndag, idag alltså så var vi lediga. Mysigt! Sen morgon med Alex och vi åt en god frukost.
Gjorde ingenting speciellt alls. Haha polisen ringde och väckte mig förresten! håhåjaja.
Vid fyra tiden tog vi bussen ner till stan och sen tåget till Landskrona. Gick hem en snabbis till min pappa som bor där och sen bort till pappas affär, en djuraffär för er som inte vet ;p där fick alex träffa på en del av min knäppa släkt, haha. Efter att pappa slutat så körde vi bort till min favorit resturang, TYCHO BRAHE <3 så jävla gott. Där beställde vi tre varsin Tycho biff som vi tryckte i oss med glädje! så goooott! vill dö.
Sen körde pappa oss till stationen så tog vi tåget hem igen :) Jättemysigt verkligen!
babyyyy alex i love you <33333

nu är jag hemma, nyss duschat och tittat lite på two and a half men och jag hade tänkt lägga mig och sova snart, men vet inte riktigt hur det blir med den saken! Är inte ledig imorgon :( Alex är, så jävla orättviiiiiist!
haha jaja, nu är det drama i huset, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0