my boring life

hojhoj alla mina körsbär
sitter i skolan nu och har så jävlans ont i ryggen och typ ja. Äcklig mat javisst, rått kött, långa londa hårstrå och ost spaghetti, ja men funkar fint!

hade redovisning med min underbara kära grupp innan - jag, sarah, muki och kut. zomg så bra vi var alltså, haha. Vi hade uppgiften att göra videos och filma på skolan och intervjua elever osv.  i slutet på filmen så la vi in bloopers, haha så mycket jag skrattade jag dog.

muki: HÄR STÅR VI, UTANFÖR TYCHOLAI (HAHAHA) OCH BRANDLARMET GICK!!!!!!!! OM NI LUKTAR, SÅ KÄNNER NI RÖKET.
haha gud som vi skrattade och lärarna verkade tycka om det, är iallafall jättenöjd!
sen har jag även fått min vilja igenom så det blir inget utvecklingssamtal på måndag då jag är ledig, så jävla goooott! haha sovmorgon för hela slanten. Och sen för övrigt så har jag även fått min frånvaro lapp, mycket bra, har gått ner 2,5 procent på ogiltlig frånvaro, hihi :) jätteglad.

ja, det har varit en bra dag hittills förutom när jag försov mig en aning :(
nu har vi typ rast för vi har redan ätit den fantastiska maten ju, sen blir det historia med patte-ebbzor.

pusskaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0