max payne

Alex kom hit vid fem tiden gissar jag på, vi tog det lugnt bara. Hade inte så mycket att göra för att dom har flyttat ut tvn från mitt rum ut till mittenrummet så jag har ingen tv, så det finns ej mkt att göra. Vi gjorde ingenting sen kom vi på att vi skulle på bio för.. vi ville? Iallafall så stack vi ner till staden för att hinna med nio-bion. Max Payne blev det då, alex har tjatat om den länge men nu tyckte vi inte den var särskilt bra, överskattad!

Träffade även på Mikkis, Frida, Alex Kines & Alex Bokis :)
Nu är jag hemma igen, äter lakris har gjort det hela dagen. ajaj!

EN SAK TILL.
jävla alex, han lurade mig innan idag. På den sidan www.peteranswer.com eller vad den heter, fyfan jag trodde jag skulle dö, för han spelade lika förvånad och rädd som mig. När han frågade knäppa frågor och sånt så dog jag typ. Sen så skrev han "Vad heter den stora apan i matildas rum?" (jag har en stor mjukisapa på mitt rum som heter Nikke). Så svarade han "Nikke, han brukar titta på dig matilda". Jag, dumma idioten började gråta jättemycket och kastade bort min älskade Nikke :( Sen så visade Alex att han lurade mig och jag blev jättearg. Haha fyfan :( Förlåt Nikke!  Hemskt var det iallafall.

haha pusskalas!


vi i stockholm <3
julia lennartsson <3
alexander nyakas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0