lund med kära SP1A

huvale och kors i galoschen!
har varit i lund idag med klass, helt fuckat typ. Möttes på Knutpunkten tillsammans med våra kära lärare och det första hela klassen gör är att springa upp till Mcdonalds och samla på sig en massa mat som alla sen trycker i sig på tåget. Väl framma tog Denis bilder på någon jävla kyrka och det fick han mycket credit för av lärarna, ashole! :O

In i kyrkan och lyssnade på typ en 10 sekunder lång psalm eller nått. alla förväntade sig någonting extremt eftersom det redan satt massa folk och väntade men det var typ tre pip och några gubbar som rörde sig sen var det slut, skoj! sen gick vi till museét där kina utställningen skulle vara. Skoj, var så trött idag så gick mest runt och gäspade ;p Sen tog vi tåget hem och det var skönt!

Åkte hem till baby direkt efter Lund och han har fått sitt nya (jävla) dator spel, typ wow 2 eller nått? Fyfan säger jag bara. HATAR DET. om det hade funnits en knapp här i världen och om man tryckte på den och spel som: wow, tibia & cs hade försvunnit så hade jag utan tvekan gjort det. Fyfan så myckt stryk jag hade fått, haha! HAUNTED.

Vi mös ett tag och sen gick vi ut en runda och gjorde något lek typ: ja, nej, svart, vitt.
Han skulle ställa mig frågor och jag fick inte svara med "ja, nej, svart, vitt". haha, det var svårt ;P
sen tog jag bussen hem och har nyss ätit en massor utav makrill mackor ;P

ÄR KLAR MED MIN LÄXA. Mycket nöjd. gjorde faktiskt klart den redan igår om jag får vara så stolt :O
hejdååå, pusselinen!

btw, öppethus på nicolai på lördag 09:00-12:00.
Är det någon som ska dit?
vi ska vara en sån klass som sitter och jobbar och alla ska gå och titta på oss som om de vore på zoo.
skoj, haha fast iofs så har vi nästan bara håriga apor i klassen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0