inte som planerat

dagen blev inte som jag hade planerat. det var ju meningen att jag och alex skulle vara hos honom och mysa mysa mysa. men ja.

jag och mamma stack och skulle handla skor, men dit vi stack så fanns de inga snyggisar, så vi stack och handlade mat istället. Mamma är så rolig. När vi skulle hem började vi sladda på vägen och körde rakt upp på en trottoar, mamma "VI KROCKADE MATILDA" haha. Ja, sen tog jag bussen till alex, fick stå och vänta på bussen i typ 30 minuter för den var så jävla sen och blabla. men jag kom fram iallafall, stannade bara ett litet tag sen åkte jag, inom emelie en snabbis där frida och mikkis också var. Sen kilade jag hem och åt mammas goda kyckling filé och ris <3 mums!
kollade något avsnitt på Scrubs, men ska snart sova tror jag. Är helt slut och jag ska dessutom upp tidigt imorgon eftersom jag ska till Rönnowskas öppethus imorgon ;p håhåjaja. Men, hejdå, måste kila, puss :)

alexander nyakas
jag älskar dig


fattar inte vad problemet är med att ladda upp bilder?!
det går typ inte, bara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0