ihop tejpad

nyss hemkommen ifrån skolan
imorse när jag gick till skolan, började sent idag, så typ 10.
så var det soligt, men sen pang, när jag hoppade av bussen vid skolan efter en kvart var det värsta snöstorm ute. i klassrummet brydde ingen sig om vad stackars michael-jackson-monica sa utan alla var helt inne i snö typ. bara WOOOOW kolla nu kom det mer, nej nu slutade det men WOOOW kolla nu, typ.

Idrotten så är jag ju toppen smart, vi spelar basket och typ jaaa, det är ju bra (y)
jag: JAG TAR DEN!
istället för att fånga bollen sträcker jag ut mina fingrar så jag får den rakt på mina två stackars fingrar som just nu är ihoptejpade så det är lite svårt att skriva & det kändes som om dom trycktes in en ja sådär 2 cm? men nej, det gör bara ont.

snart kommer min kära mor och hämtar mig, överlycklig! ska få nya skor idag, det behövs verkligen. Skorna som jag har ju är helt sönder, sulan är nästan borta så det läcker in vatten och allt möjligt i dom. De är iallafall helt sönder. Så det blir nya shoooooes idag :) efter det så sticker jag hem till alex så ska vi bara mysa hela dagen <3 pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0