hemma från stockholm!

Nu har jag nästan precis kommit hem från stockholm. Är jättetrött och orkar egentligen inte skriva så jättemycket!Bilder kommer jag lägga in framförallt på min bilddagbok istället.

Jag, Julia, och hennes två småsyskon var "LOST IN STOCKHOLM" ett tag, vilka bussar och herresjus! Men vi hittade iallafall till Vasa Museét där vi hittade på massa historier för det skulle bli mer intressant.

Vi har varit på hennes kusins 20 års fest, jätte trevligt! Man kan bara älska hennes släkt! Underbar mat och en trevlig kväll! Jag och Jullan delade hotellrum så det har sett ut som fan och vi har bara fjantat oss. Tror vit og sönder väggen lite också, hehe..

På lördagen så var det storshopping som gällde, Jullan fyllde ju faktiskt 16!  Fast först den underbara hotellfrukosten, mums, det har vi väntat länge på. Vi gick ut i stan vid 11:30 och kom tillbaka till hotellet vid 18:45. Fy i helvete så ont vi hade i våra fötter, jag, julia och Helene, (julias snygge mamma). Jag köpte iallafall halsduk, vantar, en jättesnygg tröja med jättefin rygg, en kjol, armband och min fiiiiiiinfina jacka! Jättenöjd.

På kvällen gick jag och julia på världens största bio typ, sanslöst så stor salongen var. Vi såg den nyaste JAMES BOND, skadat snygg är han iallfall! Mysigt hade vi där iallafall. Vi tog en snabbis på mcdonalds, vi kunde inte hålla oss och vi träffade på några knäppa människor som började prata med oss på vägen hem. Dom älskade iallfall att kalla sig själva "svarta" & "negrar". Och dom tyckte vi var jätteroliga fast vi inte sa så mycket, haha!

Fick ta flyget hem själv idag för att det fanns inte plats för mig på det planet julias familj skulle ta. Jag är väldigt stolt över mig själv att jag klarade av att ta tåg till flygplatsen, checka in och allting själv, haha.
Fy helvete vilken flygtur hem! Jag satt längstbak, längst ut. En pojke brevid var jätterädd så hans pappa sa: Var inte rädd. Under hela flygresan, på andra sidan gången "brevid" mig satt två äldre damer som var skräckslagna vid varje liten luftgrop och skrek halsen av sig. & Sätet bakom mig satt en liten liten flicka och kräkte :) MYSIGT!

men jag kom hem iallafall, det är det somräknas!
Snart ska jag träffa alex baby :)

TACK JULIA FÖR EN UNDERBAR HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0