godmorgon!

nu är klockan 11:23 och jag borde vara i skolan egentligen. Men det blev sjukskrivning idag, var tvungen till att passa mina syskon för det kom någonting mycket viktigt i vägen för min mamma. Så jag gör det idag! Vi har nyss ätit middag, dom ät spaghetti och jag, jag minsann åt Goijas Pasta :D mmums!

Vi ska snart leka med tågbanan, det ska ju bli skoj (y)
Idag så vet jag inte vad jag ska göra riktigt efter att mamma kommit hem.
ska kanske tralla iväg en stund någonstans? låter vettigt! Någonting blir det iallafall!

Usch,igår hade vi ingenting att drick hemma och jag tänkte, ett litet glas mjölk kan väl inte skada? Ni som känner mig vet ju om att jag var nog en utav världens största mjölk-fantaster. Jag drack hellre mjölk är cola, cider, vin och saft. Ja, ni förstår, jag älskar mjölk, eller älskade? Drack nog det pyttigaste glaset igår och sen pang bom sa det bara sen var magen igång. brrrrrrbrrrrrrrr det bubblade till tusen. Men jag kunde somna tillsist iallafall, så jobbigt är det =( även mitt ena öga svullnade upp något otroligt! haha såg ut som en tomat.

NEJ. nu ska jag gå igen, puuuusssssss


djävulens barn!!!!!!!!!!!!!!
haha nej jag skojade bara
agnes och 610
fattar ni? 6=six 10=ten hahahah sixten hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0