ecoté moi?

otroooooooooligt
mina lärare till puckon har lagt mitt jävla utvecklingssamtal på måndag, DÅ VI ÄR LEDIGA!? jag ska protestera alltså, skapa revolution! nej, fan alltså. "men då missar du ju inget iallafall"  - JO MIN SOVMORGON!?
nej, funkar ej så, ska gå till rektor Malcolm imorgon alltså, fifän.
som plus på kakan så är det också KLOCKAN NIO PÅ MORGONEN!?

annars idag så var det skolan som vanligt, inget vidare ovanligt. Ebbas tuttisar har inte krympt eller växt och Olga har inte fått passande vingar till sin batman panna :( och mina ögon har dock inte blivit rundare! Hade också redovisning idag om Ljusbussen, för er som vet vad det är, är EMOT det. Ja, det gick skitbra iallafall :)

Efter skolan så tog jag bussen hem till alex, vi har kollat tv, myst, skrattat, haha han är sån pajas. När jag pussade honom jättejätte överdrivet mycket så började han skratta, som en liten bebis, han kunde typ inte andas, haha. det var skoj. Sen när vi ska gå ut för han ska följa mig till bussen så är jag på väg ut och vänder mig om så står han och dansar, haha bara så? hahahaha jag typ hej dog.

Hemma nu iallafall, mammsi är i stockholm den jevlen, usch jag vill dit igen!
julii lätt vi ska bort igen!
& mamma i love yoooooooooooou


två år gammal bild på mig & min kära mor <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå!!!!

TA BORT!!

2008-11-22 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0