bara mys

idag så har jag varit i skolan som vanligt, inget vidare!
stack hem till baby direkt efteråt, den jävlen slutade redan nio idag :O
han har gjort om sitt rum och det blev jättefint, en mycket större säng så vi både två får plats nu iallfall och inte behöver ligga och sparka på varandra, haha! Inte gjort någonting alls, ätit lite nudlar och bara myst. Åkte hem vid halv elva tiden.

Imorgon så bär det av till Lund med klassen, tjoflöjt.. på någon Kina utställning, skoj att jag kommer bli mobbad? De kommer säkert tro att jag är en del av utställningen och ta foto med mig eller nått, ack ve ack ja!

Farmor och farfar har också kommit hem från sin semester och pappa ringde och berättade att jag och min syster har fått varsin JLO parfym :) mysigt! Ska till pappa på fredag tror jag, så jag får se bilderna från fotograferingen vi tog också ;p

Lördag så är det öppethus på Nic, så ska vara där 09:00-12:00.. FYFAN! är så att jag kommer somna dirren. Men håhå! Nej, nu ska jag väll hitta på något,
puss


jag och ebbzan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0