bakis

igår så var det en seg dag.
gick ju upp tidigt för att gå på öppet hus, men innan det så stack jag och min kära mor och handlade på väla :) jag fick ett par skor och en jättemysig stickad tröja. Hon körde mig till rönnowska där jag mötte upp emelie och vi gick en pyttesnabb runda innan vi tog bussen till stan igen. Där bytade jag buss och åkte hem till alex, vi bara mös typ. Vid, sex? sju? tog jag bussen till maria där mikaela, sofia och elin var :) gjorde inte så mycket, hann titta slutet å Bring it on.

Klockan halv tio var jag och Mikaela på plats i stan för att träffa Amanda, vi gjorde i princip ingenting. Lite incidenter hände, men vem fan bryr sig rent ut sagt. Stötte även på Olga, Marlene och Gabbi därnere i stan.

Mikkis åkte hem och jag och Amanda drog på en fest i Maria Park. GUD! OXELN MÖTE TYP. Alla vi som umgicks när vi gick i nian var där, åååååh :( som jag har saknat er, mmmm puss! Det blev dans och en massa vin, rebenshoppen! haha. Emelie hade gillat det. Vid halv ett tror jag den var så tog jag och Amanda bussen ner till stan, fulla som två grisar och där träffade jag Alex så det var att ta bussen hela vägen hem igen så sov han och jag hos mig.

Nu ligger den grisen och snarkar i min säng.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi får väl se.
puss!
(bilder på mig och amanda från bussturen ner till stan kommer sen när jag kan lägga in bilder igen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0