älskling

nu har baby precis åkt hem! :(

igår så var jag hos alex och sen åkte jag hem till ann min älskade anna kines :) vi gjorde inte så möe, tog det lugnt typ och skrattade jättemycket åt hennes pappa, haha han är så söt :)

Idag så var det skolan som vanligt, segt, men ingen franska iallafall, mycket skönt. Imorgon slutar vi också tidigare, typ vid tolv, me so happy! :D

Idag kom baby hit efter skolan och vi har spelat spel hela dagen typ. Vi har spelat uno, haha kass jag är, och sen buzz, monster buzz typ, det var skoj ;p sen så har vi brottats jättemycket, årh älskling i love you so <33

Nu så ska jag snart spela sims med min lillalillasyster :) haha, wiho! har lovat.
Tjoflax, och bloggen kommer kanske ändras idag, så kommer fixa lite här. har lovat det ett tag nu.
hejdå babes



jag är så lycklig med dig alexander nyakas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0