update

i söndags så sov jag länge, kunde dock inte somna för att min käre far snarkar högre än 10 trumpeter eller något liknande. Somnade på soffan till sist. Tog det lugnt hela dagen med maja och felicia, tittade på filmen Felon som jag har sett förut med Alex, (första filmen vi såg tillsammans btw, haha jag är tönt!) lika bra fortfarande!

Sen kom pappa hem från jobb och vi stack och åt gamla hederliga Mcdonalds :)
sen körde pappa felicia hem där vi stannade på en liten fika och tittade på halva The F word och sen körde pappa även mig och maja hem :)

Måndag idag då och pajas som jag är försover mig två lektioner! Men jag kom iallfall och jag och Muki gav järnet och ritade som fan på vår jävla ö som ska vara klar på torsdag tror jag. Efter skolan så tog jag bussen hem till Baby direkt, som även är lite sjuk, tror jag har smittat honom, han har samma hosta som jag hade iallfall! Vi mös mös mös hela dagen bara och har tagit det lugnt, brottats och slagits mycket och ätit god spaghetti och köttfärssås :) Tog bussen hem vid halv elva!

Nu har jag spelat några rundor alfapet också, haha jesus jag är nördeeen nr 1!
igår så blev alex medlem också och jisses vad jag skrattade. Mamma jag och alex spelade inne på ett rum tillsammans, (spelplanen/rum) Alex fattade ingenting men det var så jävla kul iallafall.

Åh alexander jag älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!
imorgon skola som vanligt och sen hem till mig med ebba och göra klart vårt arbete om jävla snopp Marco Polo!

godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0