titanic

nu har jag suttit och snyftat till filmen titanic ett tag.  En så jävla bra film och jag gråter alltid till den.
Innan dess har jag möblerat om litelite på mitt rum. Ska snart gå och lägga mig. Anna smsar att jag ska ringa men kan knappt trycka ner tangenterna utan att det låter så väldans högt.

Ebba hängde med mig hem efter skolan idag, tjoho, vi ägde marco polo typ??????? snart klara med planschen!
Jag hämtade mina syskon och hon klippte och klippte.  Vi tittade på Las Vegas och åt även VÄRLDENS GODASTE PASTASALLAAAAAAAAAAD, MM jag älskar den!!!! kostar dock 65:- stycket! :O

Detta med jordskalvet trodde jag faktiskt inte kunde hända oss i Sverige och man tänker alltid att det aldrig ska hända en själv men tydligen så skakade det till rejält. Mamma kände det men jag kände ingenting, jag sov som en gris. Tydligen ska det komma något slags efterskalv om några dagar. ACK!
och sen plus på kakan har det varit bombhot mot olympiaskolan, något psyko har sagt att hon ska skjuta folk på skolan och bomba hela skiten? Förstår ingenting.

nu är det natti för mig, tröttötrtööt och måste komma upp i tid imorgon!
pussi

610 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0