SRY

hej
jag har verkligen blivit sämst på det här!
orkar inte berätta riktigt om dagarna som har gått men jag kan iallafall passa på att berätta att max från canada är hemma nu. Han gick i vår klass förut men han flyttade. Men nu är han hemma så jag passade på att åka hem till felix där Julia, Kajsa, Felix, Sebbe, Max, Trulle och Hansson var. Dom hade precis sett klart filmen Disturbia när jag kom fram, har sett den förut, superbra. Sen kollade vi på Heartbreak Kid. Sen gick jag kajsa och julia hem och det tog ett tag moha.

Idag sov jag länge, så skönt! Hade egentligen planerat att åka till center syd idag tillsammans med ebba men det blev andra planer och jag åkte ner till stan vid halv fem tiden och mötte ebba amanda och emelie. Amanda fick sitt köpt och sen åkte hon hem och jag emelie o ebba fixade lite inför nyår som är redan imorgon! Efter så följde jag med emelie hem där vi åt någon god kyckling med ris och sen åkte jag hem! Sitter hemma nu och känner inte för att göra något speciellt mycket mer än att pyssla om mig själv lite nu sådär lagom innan nyår.

Är väldigt exalterad inför imorgon, pirrigt. Vi ska hem till emmelie larsson innan. Jag Ebba, Emelie, Emmelie ska äta något gott, göra oss fina och förfesta! Sen vid sju tiden kommer Emilia och Amanda och sen åker vi på fest hos Ivica :)

Hoppas på ett jävligt lyckat nyår!

Får också passa på att säga att jag har handlat upp alla 4000 jag hade på väla och jag är skitnöjd! har fortfarande 700 på centan som jag får handla upp! Men orkar dock knappt ta mig hela vägen dit.
Nej nu ska jag fortsätta borsta ut resten av mina knudor i håret, puss!


såhär såg jag ut innan utgången i fredags till banhof tillsammans med
Emelie, Emelie Amanda och Emilia.



bild på mig, emelie gustavsson, emelie boklund när vi var på Banhof i fredags.
Lyckad kväll, som slutade lite sådär dramatiskt, precis som det ska vara! ;)


bild på mig och ebba innan vi åkte till Ängelholm och fotograferades för en reklam!


bild från sofies 18-årsfest. Födelsedagsgrisen själv på bilden, jag och Rosil.

bild på mig och pappa från julafton :)

armbandet som jag fick av alex i julklapp! :D<3<3

bild på mig, min kära mor och min djävuls-syster maja :) innan vi skulle till
mickes syster på middag dagen innan julafton.

avslutar med en bild på mig och min älskling!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA
om jag inte skriver imorgon då...

R ALLIHOPA

Kommentarer
Postat av: maja

djävulssyster? ^o)



KOMMER FRÅN RÄTT!

2009-01-03 @ 23:36:18
URL: http://fdv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta och radera den bilden på mig illa kvickt!

2009-01-04 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0