snorig

igår så var det fredag
det var skrillor som gällde med klassen, håhå.
Jadu, man kan ju lugnt säga att det inte fanns några vidare experter i klassen och alla såg ut som bambi på hal is. eller som kut föredrar "blattar på hal is". Efter det så tog jag bussen ner till Ga och mötte alex baby :) Vi åkte hem till honom och åt spaghetti och köttfärssås och kollade på tv. 

Lite senare åkte vi hem till mig,  då vi tittade på filmen "Derailed", bra men inte så jätte ;p
Sen så var jag jättejobbig mot alex och han blev inte glad :( haha, sen somnade vi vid halv två.

Idag så skulle jag egentligen till mina syskons juluppvisning men jag var helt slut i morse och skittrött så jag somnade om brevid alex. Vid tolv tiden gick vi upp och mor min hade lagat spaghetti och köttfärsås så det blev det ännu en gång. Min mormor och morfar kom också på besök och joinade oss under maten :)
Jag duschade senare och Alex spelade buzz tillsammans med mina syskon. Sen spelade jag en runda också. 

Sen ville min lillasyster spela en jävla spel som kallas Rappakalja. 
Jag, Alex, Mamma, Micke, Maja och Agnes spelade.
Agnes fattade ingenting och det var skoj, haha skrattade jättemycket.
Alex skulle läsa en lapp som Agnes hade skrivit och det stod: Jultomte på huset. Men alex min baby såg det som: Gul Tomte på huset. haha och då blev det jätteskoj, hahahaha.

Sen så låg jag och alex och mös ett tag och jag kan dock säga att jag mår ikke bra, är så jävlans snorig.

Vid halv sex blev alex hämtad och jag tog bussen till stan, gick inom ica och handlade kyckling, chips, sombreros och gifflar, ahaha =) mumsigt.

Nu är jag hemma hos ebba och har tryckt i mig det mesta redan. Vi är i början på Narnia och nu ska jag fortsätta kolla på den =)
Hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0