sämst, jag vet!

jesus kristus, maria maria!
så sämst jag är på att uppdatera men whaattaaa

kan berätta om igår och idag lite

igår(fredag) så slutade vi skolan, gottitgottit! killarna hade med sig playstation till skolan och hela klassen gjorde lekar och åt chips. Efter skolan stack jag ner till stan med ebbi och vi fixa pakaruller till julafton :O eheh. sen åkte jag hem till alex och han fick sin julklapp, haha jag är så dålig men kunde inte låta bli att ge det till honom :) haha, jag lurade honom lite och la det i en vit gris som var en spargris, och la i halsbandet där. hhaha. han blev glad iafl, tror jag :P  sen så käkade vi och åkte till väla, gick en runda och han hittade en snygg skjorta som han kanske kommer ha på nyår :)  sen åkte vi till söder och hyrde två filmer, en basket film och en annan om någon som kunde stoppa tiden. Inte bra filmer iallafall! Somnade vid halv tre  gissar jag på.

Vaknade upp med mitt hjärta idag och vi mös och tog det lugnt. Lagade mat, köttbullar och makaroner och mös.
Jag åkte hem vid sju och hade det satans stressigt med att göra ve mig! Samtidigt som att mamma vill att vi ska ta julkort men jag hann med både och minsann! Vid åtta tiden tog jag bussen till ga och träffade på johanna på bussen. Gick in på kära tasty house där anna jobbar och sen tog vi bussen upp till Ramlösa (typ?) och gick till Sofies 18 år fest :) Grattis på dig snygging i efterskott! Trevlig kväll, tacktack! Kom nyss in genom dörren, lite sådär smått lulliiiii men ska sova nu, sängen kallar och zzzzzzzzzzzz

GODNATT!
(bilder kommer sen, tog inte så värst många! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0