sagan om ringen drives me crazy!

Nu har jag suttit hemma och spelat detta jävla Sagan om Ringen spelet på playstation. Blir knäpp! Jag och min syster sitter och kämpar oss genom banorna. Vi har klarat alla förr men nu har vi börjat om och tydligen glömt hur svårt det var! Hennes kompis Lucille sitter bara och suckar åt oss nördar =)

Har skrivit lite på mitt arbete om Marco Polo idag som jag har tillsammans med Ebba, det går framåt!!
Imorgon blir det skolan och det är en rättså lugn dag. Ska kanske träffa Alex efteråt :)

Onsdag-plugg md ebbzor!

nu ska jag fan och mig klara banorna. Gandalf, GIVE ME HELP!!


haha, bild på mig och julia i turkiet, alanya, 2005! Sexigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0