pinapple express

Mjaa
igår så var jag hemma hos emelie, vi hade studiedag. Sov där i hennes trånga soffa och skulle egetnligen åka hem vid åtta tiden på morgonen för att passa min lillasyster som jag sjuk men jag slapp för att min andra syster också var hemma :)
Vi sov länge och gick upp och käkade frukost. Sen bråkade vi lite om hennes jävla dator. hahaha. slagge typ.

Hoppade på bussen som alex satt på och vi åkte hem till mig och gjorde inte särskilt mycket, slogs typ.
Vid kvart över fem tog vi bussen ner till stan för att gå på bio, vi bara chansade på att det skulle gå någon bra, men det fanns ingen vi ville se, utan den vi ville se gick klockan nio, så vi gick och käkade på Rak Thai, usch blir alltid så äckligt mätt där, sen så åkte vi hem till honom och sussa ett tag, sen så åkte vi tillbaka ner till stan och gick på bion, pinapple express haha den var skitrolig. Det var bara fem stycken inne på biosalongen men det var bara mer plats, haha jag skrattade jättehögt men sen mådde vi illa av alla jävla popcorn. Bion var försenad så jag kom inte hem förräns tolv. Somnade gott :)

Nu sitter jag i datorsalen med min kära klass.
Denis har skrivit ut typ 15 sidor med nakna tjejer på som ligger utspridda här och vi tjejer jobbar på flitigt minsann.. (hehehehe)
Efter skolan så ska jag hem och sova en snabbis och sen så ska jag träffa julle :) wioooe.

hejdå, nu blir det bank.
hojhoj!


jag och snygge olga på butterix för ett tag sen ;D


hahahahah jag och näs-ebba på en fest på ättekulla för ett tag sen
HAHAHA


Kommentarer
Postat av: ebba

haha sluta lägg in den bilden min näsa är fucked up ;)

2008-12-05 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0