nightcup

efter att jag var hemma hos emelie så åkte jag hem till min pappa i landskrona. Nu sitter han felicia och maja (felicia är min systers kompis) i soffan och trycker i sig massa chips och läsk som vi nyss var och handlade. Innan dess så kollade vi på nightcup. En cup i landskrona som varar till halv ett ungefär. Jag åkte dit med pappa och dom men sen träffade jag Marlene, Olga och Gabby som jag sen va med :) Vi skrek och hejade på som galningar på Gabby storebror och tack vare oss så vann dom.. typ tack vare oss. haha!

Nu ska vi snart sätta på filmen Wanted med Angelina Jolie :)
puss!



nu har jag sett klart på filmen, men jag tyckte den var skitbra, höhöh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0