kärlek

ja
idag är jag sjuk
som fan, känns lite bättre nu men det är väl alla jävla piller som börjar verka. wiho.
Sad, som fan faktiskt. Nere. Trött. Arg. Varm. Förbannad. Ledsen :(
why?


idag har jag bara spelat tv-spel. Sagan om Ringen. Har nästan klarat hela spelet, igen. Har inte haft speciellt många att prata med, har mest kollat in i väggen och ätit chips. Tröst äter. Vad fan vet jag. Geisha, mm.

Imorgon stannar jag förmodligen hemma från skolan, ska plugga lite och så ändån. Hostar.

jag tycker om alex jättemycket.
Haha, för er som inte vet så träffades vi på en fest. Jag snackar om det som om det vore värsta tio år sen. Men ja, vi har väl gemensamma vänner så att säga.  Jag tog hans nummer av en kompis mobil i smyg och började smsa och ha mig. Sen träffades vi, haha jag tvingade med stackars julia till bjuv. Huhu! Han jobbade där, i en söt liten langos vagn. Jag och Julia kollade runt bland varenda en innan vi hittade honom. & Jag hade slösat upp nästan alla mina pengar på att ni et, sån krok som man ska styra och sen kan man få upp enn gosedjur med lite tur. Så jag, största tönten i världen, ger den till honom. Han trodde att jag var dum i huvudet. Haha oh gud.

Sen har vi träffats sen dess, typ, och nu har vi varit tillsammans i två månader (blir det imorgon) och jag är jätteglad. Alex. Jag älskar dig baby. Always!





haha why är jag bögig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0