i love yoooou

fredag då så var det skolan som vanligt, Vi avslutade dagen med dans runt julgranen med hela SP1A. det var längesen jag skrattade så mycket, kunde inte andas. Herregud. Alla dansade dansen Polka och det var nog kul, hahahah!
"POLKASTEG POLKASTEG POLKASTEG"

efter det så åkte jag hem till alex, vi låg och mös och gjorde inte så mycket. Mös i soffan och tittade på tv. Hans lillasyster är nog söt! :)
Sen åkte jag hem till anna den sjuklingen! Kollade på Idol, wihooo han är bra söta Kevin som vann!
Åkte ner till stan där jag mötte Mikaela och alla. Alex med. Kan ju säga att det var nog kaos det räcker för att beskriva det!. Sen tog jag bussen till strandvägen tillsammans med Jorme där vi dansade loss på en fest i det finaste hus jag har sett. Där dansade vi till Markolioo och "OBOY". hahaha

gick sen till stattena och mötte alex och sen gick vi hem och sov hos mig!
sen vaknade jag upp med baby vid ett tiden och ät en god makrill frukost, mmm älskar makrill!
Sen spelade vi lite tv-spel, detta jävla sagan om ringen spelet gör mig NOG knäpp!?  fan klarade nästan det och alex sitter brevid och skriker vad jag ska göra hahaha. Sen mös vi och sen kollade han genom i princip hela skolkatalogen och jag satt och prata med mamma som hade kommit hem från stan med micke. Hennes nagellack var ej snyggt, haha.

Sen tog alex bussen hem till sig och jag hem till emelie och här sitter jag och ruttnar typ. Hon är helt slut för hon var på nattbio igår, till åtta på morgonen. Ska tvinga henne till att följa med och handla chips och cola nu :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske bara mysa eller så ut? får se!

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0