god jul nästan

igår så var det minsann måndag, stress till tusen kan man säga. Jag sov hemma hos emelie från söndagen till måndagen. Man kan ju lugnt säga att vi bråkade och tryckte i oss chips och nudlar, haha.

Tidig måndag och jag åkte hem till alex så jag var där redan vid tolv tiden. Vi gick upp och åt lite god mat, han låg nästan och sov. Vi åkte ner till stan för att fixa julklappar :) För er som inte vet så har alex redan fått sin julklapp av mig för jag kunde inte hålla mig. Han fick en halskedja som jag hade lagt i en spargris som var en vit gris med prinsess kläder :) haha, han blev jätteöverraskad och jätteglad! :)

I stan så handlade vi grejor till våra familjer och sen var vi i helt slut och åkte hem till honom igen, satte på filmen:  Next.  Bra, faktiskt och sen satte vi också på Knocked up (på smällen) men sen började filmen hacka så vi stängde av. Spelade kort ett tag, haha. Sen satte vi på Cut. WOW VILKEN LÄSKIG EN. nej, sug fyfan. Sen kollade vi lite på Jeepers Creepers. Somnade vid fyra typ.

Vaknade av att ebba födelsedagsgrisen ringde och väckte oss, wiho! Grattis babe. Jag och alex flög upp ur sängen och åkte ner till stan. Åt varsin kladdid kebab på Smack och sen mötte vi ebba, malin, emelie och emma på Gina Tricot. Alex gick och fixade hemligheter men sen möttes vi igen när jag skulle ta bussen hem och jag fick min julklapp, wihooo :) Fick inte öppna den förrän imorgon på julafton men jag la det under vår vackra gran när jag kom hem men där låg den och glänste så fint det guldiga paketet så jag fick tillåtelse av alex att öppna det, haha :)
Det var ett jättefint silver armband, blev jätteglad! Tack baby, I love you !

nu ska familjen snart åka till landskrona till Mickes syster på ett mysigt julbord. Hemma ikväll! Hoj!

Kommentarer
Postat av: emelie THE G

VAD ÄR DET FÖR TRÅKIGT? LÄGG IN LITE BILDER



SÅ din blogg blir lite rolig iaf.....

HEHE NU SKOJAR JAG TILL DET ALLT :D

2008-12-23 @ 23:26:39
URL: http://emelieeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0