förlåt!

förlåt för att jag är SÄMST på detta typ
men jag har som sagt fått datorförbud av något slag för att jag inte har städat mitt rum, men det har jag gjort så förmodligen så får jag tillbaka datorn någon gång under denna veckan, ack! jag har lärt mig en läxa.

Skolan och sånt har det varit för det mesta.. kan berätta lite om mig helg, hände inte så mycket faktiskt, men ändå ;p

i fredags så var jag hemma hos emelie boklund tillsammans med ebba där vi kollade på pirates of the carrebien(stavas hur?) och satt och dreglade tillsammans över orlando bloom och johnny depp, grrr... Ut en snabb runda och sen åkte jag hem vid två tiden. Stackars Emelie mådde inte alls bra, jättesjuk!

lördagen så åkte jag hem till alex efter att jag hade städat mitt rum och duschat :) Hm. Vi mös och kollade tv, tittade på American Pie "The Wedding " som gick på fyran :) sen så satte han sig framför sin jävla dator och spelade det jävla spelet ett tag och jag kollade på Scooby Doo som gick på tv och somnade till lite då och då.
Dagen efter åt vi en god makrill frukost, hahahah(!!!!!!!!!!!) och sen så tittade vi på StepBrothers. Gud vad det tråkigt det låter som att vi har, bara kollar film, haha men det har vi inte, vi har det mysigt minsann!

Senare på söndagen åkte jag ner till stan och mötte Elise, Emelie, Mikkis och Lina, vi tog en runda på Julmarknaden och så mysigt :) fick en halvgod kebab i mig också, höhöh.

åhåhåjaja,
imorgon är jag ledig och det är jag så glad för, wihooo :)
så ska träffa baby imorgon när han har slutat.
Nu snarkar emelie i sin säng och jag sitter och lyssnar på mysikaaa

nej, hörs senare, pussenana

(om emelie har lust så kanske hon ska fixa min design! )


jättegammal, från somras. Precis nyklippt på bilden ;p
haha mitt hår börjar växa ut nu igen och det känns så FAKKING skönt.
hoj

Kommentarer
Postat av: emelie THE G

bröst

2008-12-04 @ 11:16:29
URL: http://emelieeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0